Accepterad El_Chapo | Beslut Överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El_Chapo

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Ditt discord namn: marre10265

Ditt Hex-ID: steam:11000015842fa2f

Vad för typ av beslut gäller det? jag vill få bort min spärr så jag kan köpa krim igen

Vem/vilka tog beslutet? Redz

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag var cp och lallade med min vän och sen råkade jag köra över fler personer än jag skulle. Det är inte en felaktig ban. redz gjorde exakt som han skulle. Dt var svin dumt av mig och det kommer inte ske igen. Jag har inte varit bannad sen tidigt januari och detta var bara et stort och dumt misstag av mig och jag hoppas ni kan förstå mig. ber otroligt mycket om ursäkt. Ha en trevlig kväll

Hur är beslutet felaktigt? Det är inte felaktigt. Redz gjorde det han skulle. Det var jag som var en idiot och skulle lalla med min vän men det blev mycket värre än förväntat. Och nej det är inte okej bara för att det är min vän det var väldigt dumt och kommer inte hända igen. jag vill bara kunna köpa min krim igen, ber hemskt mycket om ursäkt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inga bevis på det. Men hoppas att ni kan förlåta mig. jag ber så hemskt mycket om ursäkt och detta kommer inte hända igen. jag vill bara köpa tbx min krim. ha en bra kväll. Ber hemskt mycket om ursäkt

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Din ban överklagan har godkänd.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Din kriminella åtgärd så du kan köpa krim osv kommer hävas men din ban är en annan femma. Det får du överklaga igen om så får ansvariga personen ta det ärendet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka