Accepterad El_Chapo | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El_Chapo

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Ditt discord namn: marre10265

Ditt Hex-ID: steam:11000015842fa2f

Vad för typ av beslut gäller det? de säger att jag har fusk men jag har inte fuskat och jag förstår på klippet att man kan tro de men vi va flera som sköt ner dom och jag finishade dom bara när de låg på marken

Vem/vilka tog beslutet? Fille.1

Varför tror du själv att beslutet togs? Det såg ut som att jag körde med fusk på klippet och jag förstår de men jag har inte fuskat. Jag fattar att de blivit missförstånd, och att fille bannade mig för det. Men som sagt är det inget personligt mot honom jag blev bara sur för att jag blev bannad när jag inte ens gjort något och inte ens får förklara i support utan bara blir bort dragen!

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt för att jag inte har fuskat och blivit bannad felaktigt men om man kollar nogga på klippet ser man att jag inte fuskar!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...ad550c6ac6270ce94af1a154a9a02a8e4031ddc4d553&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Ditt discord namn: marre10265

Ditt Hex-ID: steam:11000015842fa2f

Vad för typ av beslut gäller det? de säger att jag har fusk men jag har inte fuskat och jag förstår på klippet att man kan tro de men viva flera som sköt ner dom och jag finishade dom bara när de låg på marken

Vem/vilka tog beslutet? Fille.1

Varför tror du själv att beslutet togs? Det såg ut som att jag körde med fusk på klippet och jag förstår de men jag har inte fuskat. Jag fattar att de blivit missförstånd, och att fille bannade mig för det. Men som sagt är det inget personligt mot honom jag blev bara sur för att jag blev bannad när jag inte ens gjort något och inte ens får förklara i support utan bara blir bort dragen!

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt för att jag inte har fuskat och blivit bannad felaktigt men om man kollar nogga på klippet ser man att jag inte fuskar!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...ad550c6ac6270ce94af1a154a9a02a8e4031ddc4d553&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
visste intehur jag skulle lägga in videon

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka