Inaktuell el_champ1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

el_champ1

Helper
Helper
Meddelanden
352
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Ditt discordnamn: el_champ1

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag har spelat på unive i snart 4 år så jag vet rätt mycket om servern och därför har jag velat börja hjälpa till på unive. Jag vet även att jag som flyller 14 inte ser så lovande ut som just en staff kandidat på just unive men jag kan garantera att jag inte äär en sån lallig squeeker som bara tänker 100k or die när dem hör fivem. Jag har nyss blivit antagan till att bli RP ansvarig men jag känner att jag klarar av att ha mycket mer ansvar. Jag ber bara om en chans..Jag har varit staff på flera servar tidigare och vet vilka uppgifter man har. Jag hade verkligen prioriterat staff arbetet innan rpandet då jag tror att jag hade gjort det bra. Jag tycker att ni ska välja mig eftersom jag är snäll men rättvis och jag tar rätt beslut i svåra situationer. Jag är väldigt bra på att hjälpa folk och jag hade försökt göra det så bra som möjligt. Jag hade haft en trevlig ton mot alla som jag hjälper och om dem är otrevliga så kommer jag fortsätta ha en trevlig röst för att inte sänka mig till deras nivå. Jag vill bli staff för att det hade varit jätte coolt att få bidra till servern på ett bra sätt. Jag är redo att hjälpa inom alla områden om det behövs söndag är redo för allt. Jag vill försöka avlasta staffs och jobba efektivt. Här kommer lite hur jag kommer bidra till dem olika sakerna.

———————-Support ansvarig———————
Jag vet hur man hjälper folk och är redo att hjälpa på alla sätt. Jag vet olika problem man kan få om man är ny på servern och hade hjälpt på alla sätt som möjligt. Som support ansvarig så hjälper man folk i support kanalen i dc och då sitter man där och drar folk som behöver hjälp. Som support ansvarig kommer jag lägga 90% av min tid i support för att korta ner väntetiderna.

——————-Donations ansvarig———————
Jag vet inte så mycket om det här området men jag vet vad de jobbar med. Så don ansvarig så hjälper man folk med donationer som import bilar eller om någon köper Krim osv. Så hade helst inte velat bli det här eftersom jag inte vetvså mycket om det men om jag måste så gör jag det gladeligen och jag ska göra mitt bästa. Jag kommer lägga mycke tid på detta då det verkar spännande

—————-Rp ansvarig———————————
Som rp ansvarig så sitter du och speccar någon eller flyger runt i noclip. Som rp ansvarig så ska du vara ig och leta efter dålig rp och regelbrott som begås. Du ska alltså hjälpa servern mestadels ig för att höja rpn och hindra folk att begå regelbrott. Jag hade kunnat vara det här då jag tycker det är rätt kul att höja serverns rp ig.

—————-Krim ansvarig——————————
Jag vet inte heller så himla mycket om det här området men det jag vet är att man arbetar väldigt mycket med Krim rpn och håller koll så att det går bra och inte är lall. jag jobbar gladligen inom detta område. Vet att de håller koll på Krim rpn och kollar så att allt är bra

——————Jobb ansvarig——————————
Som jobb ansvarig så håller du koll på den lagliga jobb rpn. Du fixar tillexempel nya chefer till jobb och tar chef intervjuer. Jag vet inte så mycket om den här avdelningen men jag vet hyfsat mycket hur dem jobbar och gör. De håller även koll på det lagliga jobben och hjälper dem så mycket det går

——————-Servevakt ansvarig———————
Som servervakt ansvarig så godkänner du eller nekar sv ansökningar. Du tar också muntliga intervjuer. Vet inte så mycket om det men aa.

Så en kort sammanfattning varför jag vill bli staff är för att jag vill höja rpn och få bort folk som gör regelbrott. Och jag vill hjälpa och bidra till servern på ett bra sätt. Jag känner många som är/ har varit staffs och känner att nu är det min tur tt bidra till servern

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att kriminell delen är alddeless för lallig inom vissa gäng. Jag vill bli staff eftersom att jag tror att jag kommer kunna göra så att det blir midnre lalligt inom krim delen på unive

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer både att fokusera på just den kriminella delen när jag tex sitter och speccar då jag vet som vanlig medlem känns det som att krim bästemmer över hela servern. Jag skulle säga till andra i staff teamet om att också ha lite extra koll på just detta område inom unive då jag vet att det kan bli väldigt kaosigt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Tex om man är i support med ett ex antal personer som sitter och skriker på varandra kan man tex muta vardera person och låta en efter en säga sin del av händelsen. Och om någon är otrevlig mot mig eller någon annan i staff teamet så kommer jag inte ba börja skrika på dem som vissa gör utan prata lugnt och försöka att inte eskalera situationen

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Har precis slutat på fotboll så har mycket mer tid än förut så kommer prioritera unive om jag blir staff.

Hur länge har du spelat på Unive? cirak 4 år joinade 2021 augusti men har inte varit medlem hela tiden

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja på några andra servrar som jag tänker att jag inte ska nämna här. Men va mod på 1 stor server innan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Naej tycker bara dessa e extra roliga.

Senast ändrad:
Okay +rep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka