El Rey
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Antonio Rojas Figueroa
Vad är ditt discord namn? Tony Montana
Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tony Montana 22 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Farligt, Smart och Snabb
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Flyttande kille från Chile i dem farligaste områden. Framtidplaner: Vill bli miljöner.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa till och ha det roligt för alla
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Suntförnuft och spela som min karaktär
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig spelat rp.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt och Razism
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill spela rp för att det kommer bli mitt första gång. Är intresserad av eran server!
Vad är ditt discord namn? Tony Montana
Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tony Montana 22 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Farligt, Smart och Snabb
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Flyttande kille från Chile i dem farligaste områden. Framtidplaner: Vill bli miljöner.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa till och ha det roligt för alla
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Suntförnuft och spela som min karaktär
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig spelat rp.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt och Razism
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill spela rp för att det kommer bli mitt första gång. Är intresserad av eran server!