Nekad Ekorren | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekorren

Icke Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
143
Användarnamn: Ekorren

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten chef

Vad heter du IRL? Jonathan

Hur gammal är du? 16 År

Hur många timmar har du på Fivem? 651 Timmar har jag på FiveM

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att staden behöver en ny chef som kan ta kontroll och ställnig till detta jobbet. Har varit tidigare chef på mekonomen. Jag vill höja rp nivån på autoexperten, dem har aldrig sagt hur mycket saker och ting kostar och bara slängt en faktura utan att säga hur mycket det går på. Vill se till så att mina anställda kan sköta jobbet bra och rpa extremt bra. Å inte sätta dit det å skicka faktura också är det klart. Vill att man ska göra det så mycket som möjligt som man gör i verkliga livet. Vill att så många som möjligt kommer å trimmar / programerar bilarna hos oss. Jag vill att dem inte ska känna sig missnöjda som kund hos oss. Sen så känner jag så här, att autoexperten har gått dåligt, kanske för att chefen inteh ar varit den bästa eller att kollegorna har fått autoexperten till att gå dåligt. Ingen har ett direkt svar på det, men jag vill få autoexperten till att bli den bästa firman på multistaden så kommer att ge allt för företaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har hållit på med att programera och trimma bilar sen länge tillbaks. Som sagt jag har varit förredetta chef för mekonomen och har erfarenhet inom chefsjobb. Kan sköta ekonomin på ett företag och är en social och snäll bemöttadne person

Berskiv din karaktär? Min karaktär växte upp i ett litet samhälle som heter Gunnarsbyn i Bodens Kommun. Hasse har alltid trimmat moppeder och bilar sen han kunde gå. Hasses pappa och hans farfar ägde ett företag där dem fixade bilar och programerade dem. Hasse är en social och inte en blig person. Hasse bemöter andra extremt bra. Deras företag då var väldigt ligt Autoexperten! Hasse har hållit på med att trimma moppeder försöka att bli chef eller få jobb på autoexperten. Hasse har tidigare erfarenheter att jobba inom autoexperten och har varit tidigare chef på mekonomen i multistaden. Hasse lyckades få Mekonomen till att rulla framåt och fick mycket bra anställda på företaget. Just nu jobbar hasse med att vara brandman och försöka hjälpa staden med alla bränder. Jag hoppas på att min ansökan är bra och att ni antigen nekar eller vidare till muntlig intervju på mig. mvh / Mackan Me1ster^

Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar melllan 16.00-23:00 minst, kan nog sitta uppe längre

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag fortsätta spela på multistaden och FiveM

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Spelar bara på multistaden

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Nekad, pga chef finns redan och inaktiv ansökan.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka