Accepterad ekeri36 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ekeri36

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165646778/

Ditt Hex-ID: 11000010c3dddba

Vad är din discord tagg? Ekeri36

Vem var det som bannade dig? BOTEN

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-08 202517.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag skrev "korrupta drängar" till staffsen i min gäng chat. Jag sa det på grund av att precis innan det blev gänget nerstängd och jag fick indragen krim för att andra gjorde fel genom att pitta mig och sen döda mig fast än att jag bara tänkte att dem fattade de blev stort fel och låta mig sätta mig i bilen igen och fortsätta scenariot. Jag blev väldigt irriterad till att jag skulle få ban direkt för om man kollar så har jag inga bans alls men ändå fick jag ban direkt. Jag blev sur och bara började babbla och skriva saker utan att tänka av aggressionen och irritationen i mig. Jag ångrar mig och frågar om en till chans och hoppas ni ger mig en för att ni kan själva se på loggsen att jag inte är en problem spelare utan en grönspelare. Jag menade aldrig det personligt utan de var bara av ren ilska och irritation som tog över bara i den stunden vilket jag ångrar som fan och ber om ursäkt för väldigt mycket. Hade jag aldrig skrivit i gängchatten ''korrupta drängar'' så hade jag inte fått pbannen utan hade fått indragen krim och gängnerstängning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blir muted i support tills dem fattar ett beslut, när de unmuter mig får jag reda på att att jag kommer få indragen krimroll samt nerstägning av gäng, Vid denna tidpunkten blev jag snabbt irriterad ännu mer vilket jag var hela dagen inget gick min väg den dagen. Så börja vi diskutera fram och tillbaka och jag blir mer och mer sur för jag håller på förlora krimrollen som jag aldrig förlorat sen jag köpt den vilket alltid varit mitt mål att aldrig förlora krimrollen för jag alltid velat vara en grönspelare och inte vara i närheten av en problemspelare. Efter många om och men så tappar jag det helt skriver ut i gängchatten innan nerstägningen ''korrupta drängar'' och där åker jag på staffdiss/pbann. Jag tappade de totalt och täntke mig inte för vilket var väldigt fel utav mig och jag ber om ursäkt för det jag skrev. Menade aldrig de personligt utan de var bara ren ilska och kunde inte tänka till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill inte neka och säga de inte var mitt fel, Alla vi eskalerar någon gång och min tur var den dagen efter jag fick höra att krimrollen och gängnerstägning. Jag kunde inte hantera ilskan längre och exploderade vilket jag ångrar idag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Väldigt längesen, de var när jag och en till vän slogs i ett gänghus men blev unbunned ganska snabbt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att absolut inte skriva de som jag skrev och istället ta emot det och brösta det än att göra de ännu värre än vad de redan är. Ber väldigt mycket om ursäkte och de ska absolut aldrig ske igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaa defenetivt, Tänka sig för ett steg längre i alla lägen innan man gör något!!!!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka