- Meddelanden
- 735
- Reaction score
- 48
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark
Vad heter du IRL? Emil
Vad heter du på discord? Eken#6487
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Genom att driva en kreativ och bra rp. jag kommer inte att göra kriminella aktiviteter inom yrket i tjänst. Jag kommer att rp roligt och seriöst inom yrket. Jag kommer inte bara lappa bilar för att jag vill. Kortfattat kommer jag bidra med seriös rp utan kriminella saker etc. Mina framtidsplaner är att anställa nya människor. Gå + med pengar i företaget och ha roligt under arbetet.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbar som qpark för 5 mån sedan under sommarlovet.
Hur ofta kommer du vara inne? 2-4h per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Emil
Vad heter du på discord? Eken#6487
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Genom att driva en kreativ och bra rp. jag kommer inte att göra kriminella aktiviteter inom yrket i tjänst. Jag kommer att rp roligt och seriöst inom yrket. Jag kommer inte bara lappa bilar för att jag vill. Kortfattat kommer jag bidra med seriös rp utan kriminella saker etc. Mina framtidsplaner är att anställa nya människor. Gå + med pengar i företaget och ha roligt under arbetet.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbar som qpark för 5 mån sedan under sommarlovet.
Hur ofta kommer du vara inne? 2-4h per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja