Nekad Eken | Ansökan till Servervakt [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eken

Icke Medlem
Meddelanden
735
Reaction score
48
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Eken#6487

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Kör i typ 2 timmar innan middag, sedan kör jag från typ 21:00 till 03:00 på loven
På vardagar typ 3h efter skolan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/926165405389692941/1059605567938777128/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervalt har du som uppgift att övervaka/hjälpa server. Det kan exempelvis vara med att banna folk som lallar. Genom att hjälpa servern så underlättar du väldigt mycket för staffsen så att dom inte behöver ta hand om småsaker på servern. Om en person som är icke medlem kommer in och snackar OOC kan du snabbt sv-banna honom så hen lär sig av misstaget.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV eftersom jag brinner för att hjälpa servern och få bort alla lallare. Jag har väldigt mycket erfarenhet inom sv för att jag varit det ett flertal gånger innnan. Sedan ser jag väldigt många lallare som kommer in på servern som bara vill förstöra för servern. Då vill jag snabbt och enkelt kunna banna den personen och kanske skicka vidare ärendet till en staff om det behövs. Kortfattat vill jag hjälpa och ta återgärder till folket som inte kan rpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om du till exempel är med i en skottlossning och du dör, och sedan gör /revive så abusar du dina perms som kriminell.
Ett annat sätt kan vara att du spawnar död på tex. torget och använder dig utav /revive. Kortfatat menas korruption/abuse med att du utnyttjar dina perms med att banna/reviev personer vilket inte tolereras i rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka