Nekad ejvoin | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ejvoin

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097528913/

Ditt Hex-ID: 110000143c94251

Vad är din discord tagg? MIKE JOHNSON#5346

Vem var det som bannade dig? "Erek" hette han.

Hur lång tid var din ban? 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var någon som skrev /report på mig för dom inte förstog helt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var det här som började allt, jag mötte en kille, vi höll på prata och jag småretade en annan kille och då tydligen gillade inte han det så vi tjafsade lite och sedan försökte han slå mig men misslyckades så jag vet inte varför men jag fortsatt småreta killen som försökte slå mig, sedan så lyckades han slå ner mig men sen kom killen jag småreta i första början och slog ner honom. Sedan var vi i sjukhuset o allt sedan möttes vi igen vid bilfirman, jag vet inte varför kl var typ 12 på natten så jag tänkte inte rakt. Men han stog i kö och det var två personer bakom honom, dom väntade på bilfirman men han kom aldrig. Sedan drog han en lite "roast" på mig så då började vi någon "rap battle" jag kunde se att han var trött för kl var typ 12. Jag "roastade" honom typ 3 gånger i rad och jag antar att en i kön tyckte att jag var jobbig eller något men alltså sammanfattning, jag var trött, tänkte inte rakt och då tyckte någon i kön att jag var jobbig eller "lallade" och då fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag kanske har lite med det att göra men jag visste att killen jag "roasta" tyckte det var kul, dom kunde ha sagt till mig att vara tyst eller gå därifrån men istället rappoterade dom mig. Och förresten tycker jag att det var lite överdrivet med 3 dagars ban för att jag roastade en kille lite, jag tyckte att jag hade förstått om jag bara fick en kick.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade inte någon avstängning innan men när jag tar ingen alls så går det inte o skicka forumet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara gått därifrån och fortsatt med min kväll men det kunde inte jag tänka på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte vara "jobbig" mot ett stort antal folk.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka