Accepterad EHxD | Chef-jobb ansökan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EHxD

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Användarnamn: EHxD

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? AutoExperten

Vad heter du IRL? Elias

Hur gammal är du? 19

Hur många timmar har du på Fivem? 723

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på AutoExperten för att jag är inresserad av bilar och är en seriös rp spelare. Tycker man kan göra många roliga scenarion när det kommer till bilverkstad så det hade varit väldigt kul.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat mycket inom AutoExperten på en annan server så jag har bra koll hur man gör. Har även varit chef under en väldigt lång period på en server som sedan lades ner

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Leo Galante och han är en väldigt snäll kille. Han håller inte på med kriminella saker utan håller sig på den goda sidan. Hans drömyrke är Mekaniker och hoppas kunna jobba med det livet ut. Leo är förövrigt 25 år, född och uppvuxen i Karlskrona. Han är väldigt sportintresserad och följer nästan varje fotbollsmatch som sänds på TV speciellt Premier League. Leo Har 2 yngre syskon som han fick ta hand om mycket när dom var små efter som hans mamma gick bort tidigt och Pappan arbetade på ett företag som borrade olja. Han är även intresserad av bilar speciellt sport bilar och F1. Med jämna mellanrum åker han och hans farbror till italien och kollar på F1

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, mest kvällar och nätter!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? yes självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka