Accepterad egzzzon96 | Ban Överklagan [zaxon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

egzzzon96

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199790534930/home

Ditt Hex-ID: 11000016d17b110

Vad är din discord tagg? Egzzzon96

Vem var det som bannade dig? Zaxon

Bild på banmeddelande: IMG_5184.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Felaktig bann

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte bil, de kom en polis med blåljus bakom så jag fortsatte köra, la mitt vapen i handsfacket och parkerade min bil. Vilket är helt realistiskt för det är något som sker i dagliga samhället här i verkliga världen. Och jag har rpa’t helt rätt efter verklighet och social rp. Det finns inga klipp eller bevis som är felaktiga i denna bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban. Då jag har rpat verklighet och social rp. Och detta jag gjorde är helt korrekt och det som händer i verkliga livet. Det finns inget fel med det. Och på unive ska man rpa verklighet och de är det jag har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men den senaste va en felaktig ban och tidigare är det längesen för ooc osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har inte gjort något fel i detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja man lär sig nya saker varje dag men efter denna så anser jag enbart en felbedömning av staffs då dom inte pratat med mig eller kunnat bevisat något fel för mig utan dom bannade och kontaktade inte mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka