Accepterad egzzzon96 | Ban Överklagan [Wolfi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

egzzzon96

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199790534930/home

Ditt Hex-ID: 11000016d17b110

Vad är din discord tagg? egzzzon96

Vem var det som bannade dig? WolfiDaGoat

Bild på banmeddelande: IMG_1881.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff valde att banna mig pga att dom ansåg att jag gjorde fel i det läget även fast jag inte kan rå för buggen, det blev ett dubbel eller trippel lyft och helt plötsligt stod det X men försökte trycka X flera ggr men jag släppte aldrig kroppen/kropparna även fast jag försökte flertal ggr att få bort den/dom från mina händer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän åkte bil, han bar mig, han klev ur bilen för att kolla en annan kropp och i samband med han skulle lyfta kroppen så ramla jag ner och alla lyftes upp. de stod då tryck X för mig och jag försökte trycka flertal gånger men jag kunde inte få bort kropparna från mig. sen hamnade vi på sjukhuset och det låg helt plötsligt en hel hög med kroppar på varandra som samtidigt fick hjälp av sjuksköterskan som va på plats.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Här vet jag inte vad jag ska säga för det är ett fel men inte mitt fel, för ett lyft blev ett lyft med mig och flera andra och jag kunde inte trycka X när det kom upp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad förut pga ooc. jag råkade prata ooc ist för att använda ooc chatten när jag jobbade och min ipad inte fungerade och jag skulle hjälpa en kund att betala

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag kunde ha gjort annorlunda va väl att sätta mig i support direkt för att få hjälp men det blir svårt att hinna med på den lilla stund det hände.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra om de och rapportera när det blir fel och bugg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det och respekterar det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka