Nekad egzzzon96 | Ban Överklagan [wigge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

egzzzon96

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199790534930/home

Ditt Hex-ID: 11000016d17b110

Vad är din discord tagg? egzzzon96

Vem var det som bannade dig? philip3020

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-11 195824.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig då jag valde att ljuga att jag dog genom att jag hoppade från en bro genom att skriva /sme hoppa med cykeln o ramla. Vilket ja tog som ett skämt då jag själv rpar som sjukvårdare och vet att dem inte kan se vilka skador man har och därför valde jag att ljuga/skojar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att det var jag och min kompis som bärde mig till sjukan , Jag var död/medvetslös då jag dog i en skottskada, och när han tog mig till sjukan så skrev jag att jag dog för att jag ramla från en cykel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det berors på vilket perspektiv man ser det på , Eftersom jag skojade och själv rpar som sjukvårdare och vet att dem inte kan se skadorna då tycker jag att det är felaktigft. Staffsen hade kunnat gett mig en varning genom att sparka ut mig från spelet eller så hade dem kunnat göra ett Staff samtal ingame och på det viset så hade jag lärt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare då jag alltid har försökt att leva mig in i rpande och göra det roligt för båda sidorna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara ärlig och sagt att jag blev skottskadad , men jag tog det mer som ett skämt när jag skrev att jag ramlade från en cykel då jag har sett många ljuga och inte har fåt tnågra konsekvenser för det . Men lovar att förbättra mig och inte göra om det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ärlighet vara längst och som sagt kan lova att det inte ska ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Andledning: i ooc skriver tjejen som anmälde dig att du ljuger och du säger nej, och sjukvårdare kan se hur ni dog
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka