Nekad egzzzon96 | Ban Överklagan [HYPEM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

egzzzon96

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199790534930/home

Ditt Hex-ID: 11000016d17b110

Vad är din discord tagg? Egzzzon96

Vem var det som bannade dig? HYPEM

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_2018.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff valde att banna mig pga det som skedde. Men det staff inte visste va att jag hade inget med det att göra och jag hade aldrig valt att göra något sådant efter all tid och alla pengar jag investerat på denna server med gäng, hus, ped osv. Jag va på fel plats vid fel tillfälle och jag blev drabbad av andras handlingar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände va att jag jobbade min sjukvårds karaktär och va på sjukhuset och jobbade. Sen kom Abdi in i tjänst, vi åkte ut och patrullerade yttre tjänst, han vela då åka till fängelset och jag hakade på. Väl på plats så hade Abdi nycklar dit och låste upp dörrar och låste dörrar. Jag låste inte upp en enda dörr. Vi gick in där och kollade läget. Sen påväg ut följer en kille efter som som avtjänar sitt straff där. Påväg ut så pratar min kollega med killen medan jag fortsätter att springa ut. Väl ute så hoppar jag i bilen och då är den där killen efter oss och min kollega ber honom att sätta sig i våran bil. Jag säger att vi kommer få skit för detta men dom svarar NEJ. Jag sa det för att jag inte vela detta och för att jag vela påminna dom att inte fortsätta sin grej dom två höll på med. Jag sa inget till fången från första början och jag va absolut inte med på något av detta utan jag va på fel plats vid fel tillfälle och blir drabbade av deras dåliga beslut och handling. Jag vet inte om detta va något dom hade planerat sen innan eller inte eftersom han vela åka dit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig bann eftersom jag va på fel plats vid fel tillfälle och jag hade verkligen inget med det att göra. Så som jag beskrev här ovan..

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare av klantiga saker så som att jag råkat prata ooc ist för att skriva ooc. Och de är sånt jag tagit lärdom av och lärt mig så nu är jag extra försiktig vad jag vågar säga och inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att skrivit till staff eller rp:at men det va verkligen inget jag tänkte på då eftersom jag inte va delaktig i detta utan jag vela tillbaka till sjukhuset och fortsätta hjälpa patienter där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna bann så har jag lärt mig att bli en ensam varg, inte haka på andra och att våga säga ifrån och säga stopp och nej. Jag skulle aldrig riskera något för en bann eftersom jag lägger 8-12 h på detta om dagen och investerar mycket pengar på det och har en sjukvårds karaktär och en ped karaktär och planerar framtiden här för båda dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det och respekterar det

Tillbaka