Egonericsson | Polismyndigheten Ansökan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Egonericsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 20 mars 2007

Vad heter du på discord? egonericsson#2160

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 100

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv 4 dagar i veckan. Pga jag spelar hockey och det går åt mycket tid till det.

Vad heter du? Tom Ericsson

Hur gammal är du? 26

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag vet att jag kan göra den här staden tryggare. Jag har varit polis i många år innan i en annan stad. Men nu vill jag ta mig an en ny stad med ännu fler utmaningar. Sedan älskar jag att jobba och hjälpa människor.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att det viktigaste är att man visar respekt, man bemöter personer trevligt. Man tar polis yrket på högsta allvar. Sedan ska man vara en bra kompis och kollega.

Vad vet du om yrket i helhet? Att vi ska vara den trygga punkten i samhället. Vi måste förstå att invånarna har vårat största förtroende. Vi ska göra staden tryggare. Vid ska rädda liv. Sedan ska vi krossa gängkriminaliteten i staden.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit polis i många månader innan på ortenwave. Så jag har en stor erfarenhet, jag var väldigt omtyckt som polis i kåren på ortenwave.

Hur är du som person? Jag är en bestämd men trevlig person. Som älskar att ta ansvar och hjälpa människor. Jag har en väldigt bra fysik eftersom jag är ett gammalt hockeyproffs. Jag älskar utmaningar, speciellt svåra och tuffa utmaningar. Det är därför jag tror att polis passar mig. Jag är en väldigt arbetsvillig person också.

Är det något vi bör veta om dig? Nej.

Hej,
Vad kul att du vill bli polis! Det behövs ingen skriftlig ansökan för att bli polis, sväng förbi pirens polisstation och ta en intervju med en rekryterare!

Med vänliga hälsningar,
Rekryteringen
Unive Polismyndigheten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka