Accepterad eggan79 | Medlem ansökning (Guzzen_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eggan79

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? willerexpex

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: draggn vlahovic 45 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? stark sur kriminel

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: draggan vlahovic är från serbien hans pappa var kriminel mc president och draggan fick altid vara med och hänga med dem men efter några år så ble gänget taget av polisen samtliga åkte in på livs tid så draggan bästemde sig han ville starta ett eget mc gäng så han gjorde det sedan hamna hans gäng i en konflikt med bandidos MC det var i serbien efter lång tid så tog dem ett möte med bandidos och löste konflikten men sedan så bestämde sig draggan att ahn ville bli soldat i det pågånde konflikten i serbien och albanien efter konflikten var det kaos han lärde sig mycket av denna händelse och återvände hemm för att se att hela hans familj var död, han blev ledsen så han valde att åka till svergie och till staden unive och ville se vart staden tar han han vill hitta ett jobb med bra lön och bra arbetsförhållanden

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriösa och roliga senarinon och även erfarenheter

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex det är ett bankrån och du är polis och ser att en av gärnigs männen ställer utanför ingången för att förhandla med en anna polis då väljer du att springa fram och taser han i ryggen sen griper ni han. istället kan ni låta han frår prata och ge han det han vill ha (om det är rimligt) sen låter ni dem köra iväg ni följer efter då har man spelat på motpartens vindt för att göra senariot roligare och längre

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja powergamingt: jag krasha och sedan så rpa jag inte på skaderna och fick ban i en dag. jag har lärt mig att ALL tid rpa på skador

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming du ska tex rpa på skador vid bil crash.sundförnuft tex alltid tänka realistisk är hade jag gjort detta irl metagaming du tar tex iinformation utaför fivem och använder det i ditt rolspel

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har erfarenheter på unive inan som krim

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
jag kommer bara vara aktiv på denna servern

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka