Nekad Edzzy69 | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Ditt discord namn: edzzy_

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad för typ av beslut gäller det? Allt indraget och pban.

Vem/vilka tog beslutet? Boten

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag tagit vapen från polisstash.

Hur är beslutet felaktigt? Det är inte felaktigt, men detta var typ 2 månader sedan om inte mer och för 2 månader sedan så tyckte jag inte rp var roligt alls så jag blev polis men rpa polis typ en gång, jag minns inte hur det gick till med alla vapen men när jag köpte krim så hade jag vapen, jag tänkte inte på det för det var så längesen, det jag tycker är dåligt är att det händer några dagar efter jag blivit krim och allt. Jag minns inte detta förens boten tog upp det i pm och då tycker jag själv att det är grovt att jag ska bli pbannad, när jag gjorde de så tog jag dem för att jag tyckte det var tråkigt på unive just då och skulle byta server, men med tiden blev jag mer och mer sugen på att spela på unive igen, jag jag köpte krim och börja rpa, och dessa vapen jag hade tänkte jag inte på jag trodde det var vapen som jag haft innan jag slutade spela för längesen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ni har.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Två månader är för längt tid och tycker man ej ska ta återgärder för det då det va för länge sedan. Ni måste vara isf bättre med loggsen.

Spelar ingen roll när det gjordes. Du gjorde det fortfarande för att få en fördel som fortfarande påverkar andra spelare idag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka