Accepterad Edzzy69 | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Ditt discord namn: Edzzy69

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad för typ av beslut gäller det? Jag har fått indragen krim och 13 dagar ban.

Vem/vilka tog beslutet? Ludde

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att det var en skottlossning nära piren, jag förstår att det inte alls är okej att skjuta vid piren men jag har klipp som man ser att vi har 13 liter i bilen och att den börjar ryka så vi stannade i en gränd och klättrade upp på ett tak, jag sköt inte ett skott förrän det kom två med vapen när jag skulle sticka och dem stog och riktade på mig från den ända utvägen för mig, så jag sköt för att försöka ta mig därifrån men blir då bannad, jag hade gärna velat visa dig mitt klipp så skulle du nog förstått vrf jag gjorde det och att jag inte kunde göra något annat, men fick ej tag på dig, jag förstår vrf du tog beslutet för jag har sett ditt klipp men på mitt så är det annorlunda, det finns en anledning till vrf vi klättrar upp på taket på mitt klipp, och det finns en bra anledning till vrf jag sköt på mitt klipp, jag har hoppat support och kollat med andra staffs som har sagt att dem redan har snackat om min ban, men efter jag visat mitt klipp så har de ändrat sin tanke, dem ser att jag inte skjutit ett

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom att jag sköt i sista utväg, det är fel att skjuta vid piren så på de sättet är det inte felaktigt, och så ksk vi inte skulle klättrat upp på taket, men vi hade precis gjort en drive by på Lafamiglia och efter det så blev vi jagade och våran boss dog och några till, så vi stack hem och lagade bilen sen stack vi ut för att hämta döda kroppar men på vägen möter vi typ 6 bilar som jagar oss och pittar, vi åker först till gambino one way för att en av våra ligger döda utanför den men vi kan inte hämta för att vi har massor av bilar som jagar oss, såå jag cirkulerar området och försöker tappa dem så att vi kan hämta han, men då börjar bilen ryka och den har ingen bensin så vi var tvungna att klättra upp på taket, jag sköt inte ett skott tills jag skulle försöka sticka, men då så har en bil kommit, och han står och riktar mot mig och då är det ända jag kan göra att skjuta tillbaka. Det skulle varit mycket lättare om jag hade kunnat visa dig klippet och snacka med dig, men det går inte att skriva till dig oc

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Dem har bevis. Jag satt och snacka med Ludde och andra staffs men han kan inte ens förklara anledningen till min ban, efter det så kopplar han ifrån mig för att han inte kan förklara, jag snacka med andra staffs och dem sa att jag sköt inom sunt förnuft vilket jag gör, han säger att det var för att jag sköt nära piren men jag skjuter inom sunt förnuft, jag har tyckt att LUDDE är en jättebra staff innan detta men nu vet jag inte vad jag ska tycka, som en sr.mod borde man kunna förklara en ban som man har lagt på en spelare och inte vara så omogen så han kopplar ifrån mig, när han först kom in sa jag att vi ska snacka om min ban och då säger han nej det ska vi inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka