Accepterad Edzzy69 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Ditt discord namn: Edzzy 69

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen kriminell roll och ban.

Vem/vilka tog beslutet? Bubblegum. Lukasthek1ng

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fattar felet jag gör och fattar Vrf dem bannar.

Hur är beslutet felaktigt? För de första ska jag inte ha indragen krimroll eftersom varningen jag hade skulle jag inte ha eftersom den gått ut bara att inga Krim ansvariga hjälper mig, samt tycker jag inte jag borde bli bannad för detta eftersom att man ska kunna hoppa in i en bil med handbojor om bildörren är vidöppen, och att jag då ska behöva springa runt vid en skottzon där massor av motståndare är och snart massa mer poliser bara för att jag inte kan hoppa in i bilen med handbojor även fast dörren var öppen. Oavsett vad ska jag ha tillbaks min krimroll men om ni väljer att ge tillbaks utan varningar är upp till er.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Bubblegum har.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Tycker bara att det är ganska orimligt att bli av med Krim för detta, orsaken till de var fearrp och orsaken till att jag var tvungen till att göra det var för att jag inte kunde ta mig in i fordonet med handbojor, och det borde man kunna, eftersom dörren var öppen när jag försökte hoppa.

det är som att ni låser rpen genom att man inte kan hoppa in i bilen, och när man hittar en lösning till felet bli man straffad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka