Accepterad Edzzy69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203867983/

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad är din discord tagg? Edzzy69

Vem var det som bannade dig? Jaak

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-26 154636.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade hs.ljud, jag förstår vrf jag blir bannad men jag visste inte att jag hade det på för det är inte något plingljud eller liknande, utan ett mer splash ljud, men det är mitt ansvar att jag inte ska ha sådant.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde min väns bil med två vänner och då börjar en bil jaga oss och hetsa så efter att dem har hoppat ut och skjutit mot oss och jagat oss ett bra tag så hoppar jag ut och skjuter ett skott och får då en i baksätet, men sen behövde jag hoppa support och de säger då att jag fick 3 i ett skott som jag inte hade någon aning om, de trodde att jag fuskade men visade att jag inte gjorde det och efter det ber jaak mig öppna medal och visa ett klipp när jag skjuter, och då säger han att jag har hsljud jag blv ganska förvånad för att jag inte hade någon aning om det, men han säger också till mig att det är mitt ansvar och det förstår jag, ni kan ju inte sitta och hålla koll på hela servern samtidigt. Jag hoppas verkligen att man kan få en ny chans eftersom att jag inte visste att jag hade hsljud.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej felaktig ban, men det var inte en ban som jag medvetet brutit mot en regel, så därför sitter jag och gör banöverklagan, jag vill komma tillbaks och ha kul och göra roliga scenarion, innan jag var bannad var jag jätte frustrerad på att vissa fuskade osv, men jag skulle aldrig kunna föreställa mig att jag skulle bli bannad för hsljud, jag har aldrig tänkt köra med det och aldrig velat, jag visste inte att jag hade det och därför är jag bannad men självklart skall jag hålla koll på det, men från staffsens perspektiv så är det solklart att jag ska bli permabannad, för jag skulle inte heller trott någon om de säger att de inte visste om det, så det kan vara svårt att tro. Men jag talar för mig själv och jag är ärlig, jag har aldrig ljugit i support, ex när jag blev bannad senast så frågade de mig vrf jag trodde att de ville snacka med mig och jag sa direkt vrf och sa till dem vrf osv, jag står för det jag gör men jag står inte för detta för att jag inte hade någon aning om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång för att jag sköt nära piren, det gick till så att när vi var jagade så märkte vi att vi inte hade någon bensin och att bilen rykde, så vi körde in i en gränd och klättrade upp på ett tak, mina vänner sköt men jag sa till dem att inte skjuta, jag sköt inte ett skott tills jag skulle försöka komma därifrån och då står det en bil nere vid stegen och en från dem vi krigar mot klättrar upp så jag klättrar upp högre på taket och vänta men då börjar en av dem skjuta på mig så då har jag inget annat val än att skjuta tillbaks.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte kört med hsljud om jag skulle vetat om att jag hade det. men i detta fallet så hade jag inte det medvetet, jag vet att jag förmodligen låter som alla andra som blir bannade för hsljud eller något liknande men om du vill så kan jag visa för dig att mitt ljud i fivem har inte funkat efter jag fixade det så spelade jag i 2 dagar med detta hsljud utan att jag visste det, för att jag var bara med i två skottscenarion och man hör inte att jag har det för att jag är inte så duktig på sådant som andra är då jag aldrig haft hsljud innan men jag kan svära att jag alldrig kommer köra med något liknande igen, i framtiden så kommer jag inte köra med något soundpack, eftersom att jag inte litar på dessa soundpacks längre, jag hoppas att du kan förstå att jag inte körde med det medvetet men om du inte gör det så hoppas jag ändå att du kan ge mig en ny chans, det skulle verkligen uppskattas om man skulle fått en ny chans. Du skrev till mig att jag ska få lite konsekvenstänk innan men jag hade inget konsekvenstänk för att jag inte visste om att jag körde med det, men nu kommer jag alltid ha konsekvenstänk och tänka på vad dessa olika soundpack har för olika ljud som ex hsljud. Det jag gjorde var att jag tog packet från youtube och jag visste inte om att de hade hsljud eftersom att dem bara visar hur vapen låter på de flesta videor och det kan du kolla upp på youtube.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Men jag blev bannad från discordn efter typ en månad som verkar vara väldigt skumt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka