Accepterad Edwinunbanana | Medlem ansökning [duden] (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edwinunbanana

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erwin

Vad är ditt discord namn? e2oev

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joey Andersson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, snäll och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Joey Andersson har tidigare haft en fin uppväxt med fantastiska föräldrar som alltid funnits där för honom. Joey har bestämt sig för att flytta hemifrån efter att ha gjort lumpen och gått ut skolan. Han har erfarenheter av motorfordon och har jobbat på postnord ett bra tag nu. Joeys planer är att hitta ett jobb som mekaniker eftersom att det är det som han utbildade sig till i gymnasiet. Han har egna bilar som ofta går sönder som han ständigt måste laga och detta gör att han är färsk i kunskaperna när det kommer till att laga fordon och motorer. Hans kompis Göran som har samma intressen som honom bor redan där, Joey har flyttat nu och tillsammans har de tänk jobba och utforska värdeln till sammans i denna fina staden. Joey har länge sett fram emot detta och hoppas att han ska få en ny chans i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har kompisar som spelar på unive och jag vet hur viktigt det är med RP:n, jag kommer att se till att bidra med bra och rolig RP. Hitta roliga scenarion för alla och se till att fler än bara jag har skoj på unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag i stortsätt inte ska vara så egoistisk. RP handlar igentligen inte bara om mig. Man ska tänka på andra än bara sig själv i scenarion och det är det som menas med motpartens vinst i ett scenario. Om båda har kul har alla kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har adlrig bryttit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM och meta gaming är exempel på tre regler som kan förstöra för alla i ett scenario om de bryts. Otroligt viktiga för roliga scenarion.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har många timmar på FiveM men då har jag kört på Engelska servrar, det är inte förrän nu som mina kompisar pratar gott om unive och nya BankID systemet som jag fick mig att vilja testa svensk RP. Jag är svensk, bor i Sverige och hoppas att jag ska få vara med på den här spännande Svenska FiveM servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka