Accepterad Edwino | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edwino

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199259214519/

Ditt Hex-ID: 11000014d6c62b7

Vad är din discord tagg? 1Edwino

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: bäned.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För något som hände för ett bra tagsen men det var typ att vi åkte med någon grabb och sen började folk jaga oss o då körde han ifrån och sen hoppade jag inte ut när jag hade chansen typ och då blev jag bannad för fearrp för jag ej hoppade ut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte så bra men vi var jagade av några röda bilar och bilen vi hade hade bara ett däck så vi färdades i 50kmh bara sen började dom pitta sönder oss så vi volta runt och krocka och då skulle jag rp på skador i f8 men under tiden så välte han som körde bilen över våran bil och börja köra iväg så jag dog o sen blev jag bannad idag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var väll rätt placerad ändå jag hade väll kunnat hoppa ut tidigar men jag skulle inte vela på stå jag gjorde jätte fel för jag försökte följa reglerna och rpa på skador sen valde förare och köra och då dog jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för någon vecka sen för hets i ooc för jag blev dunder pittat och sjuten direkt när jag hade black schreen så skrev jag typ att det var små squeekers med voicechanger som inte följde reglerna i ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat göra, för det första hade jag kunnat hoppa ut direkt när vi krocka och rpa på skador där efter elle så hade jag kunnat säga åt föraren och stanna och hoppats att han skulle lyssnat på oss

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att värna om sitt liv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka