Nekad edwin fagervall | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edwin fagervall

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/hallojfesk/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin fagervall

Vad är ditt discord namn? Edwin fagervall#1551

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 20 årig kille som har bott i staden ett tag och nu vill börja RPa fullt ut med medlemskap. Min karaktär är väldigt bilintresserad och är en snäll person men om någon har dålig attityd mot honom kan dom inte förvänta sig något annat än samma attityd tillbaka. Min karaktärs drömjobb är på mekonomen för att få hjälpa folk med deras fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är en väldigt bra server med lite lallare om man tänker på hur många som spelar och om man jämför med andra servrar samt att jag har spelat ett tag på servern utan medlemskap så att jag har lärt känna lite folk och annat. Min karaktär skulle mer än gärna då tex tagit ett jobb på mekonomen så att han får hjälpa andra med deras bilar då det är något han brinner för och vet att det kanske inte alltid är så lätt att få tag i en mekaniker

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en bra server med många aktiva spelare med väldigt bra RP och lite lall om man tänker på hur många som spelar på servern tack vare dom bra staffsen, jag har kollat på philps live streams och staffsen gör verkligen sitt jobb.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och sa att det var en bra server och det var det jämfört med dom andra jag har spelat på som har varit väldigt lalliga.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att då få jobb på mekonomen och kanske en dag bli chef där för att få hjälpa så många som möjligt med deras bilar och andra fordon då det är något han verkligen brinner för och en dag kanske få börja bygga på en egen bil. Jag vet själv att ibland är det inte så lätt att få tag i en mekaniker så därför vill ja hjälpa till på servern som mekaniker för att jag är offtast aktiv både dag som natt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli chef på mekonomen och hjälpa folk med deras bilar och andra fordon och hjälpa folk när de kanske inte är så många aktiva mekaniker som på natten tex. Sen vill jag ju såklart bygga min egen bil en dag med tanke på mitt bil intresse,

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej alla andra svenska servrar är väldigt lalliga tex en som jag spelade på blev jag dödad av en polis för att jag körde för fort med min bil och sen satte han mig i fängelse max tiden som går.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka