Nekad Edvin27 | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvin27

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Mr.8103

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 53 år gammal och heter Sven Ingvar han var uppväxt i en liten by som heter Trollhättan där han gick i skola ända tills 9an. Han hade en ganska dålig uppväxt då hans Pappa var alkolist så han brukade slå Sven när han hade druckit lite för mycket alkohol. När Sven bara var 12 så dog tyvärr hans Mamma men han fick gå vidare ändå för han hade ända sin Morfar och Mormor som brydde sig om han. När sven hade fyllt 17 så bestämde han sig för att flytta ifrån byn till Uppsala. I Uppsala så träffade han en tjej som hette Anna, Sven och Anna blev kära och bestämde sig för att flytta ihop. Efter 3 år så gifte dom sig och fick 3 barn. De fick en killa som dom döpte till Elias, En tjej vid namnet Maja och sen en till tjej som heter Alice. I Svens släkt har han bara sin Pappa, Morfar och Mormor. Men nu lever dom lyckliga tillsammans i sin lilla familj i Uppsala.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit på andra servrar så jag vet hur man rpar och jag kan bidra men mycket bra Rp och väldigt mycket aktivitet. Jag vill att alla wl jobb ska vara aktiva så nu vill jag ansöka till medlem så jag kan vara med och hjälpa till med allt. Jag vill jätte gärna bli medlem så jag ska få Rp men en bra rp för att servern ska växa och bli mycket större än vad den redan är.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att i ett scenario typ ett bank rån eller nått liknande så ska båda parterna tycka att det är roligt för man ska inte rpa bara för att försöka vinna alla scenarion

Hur hittade du Unive? Twitch

Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig att ta intervjun annars blir din ansökan automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka