Nekad Edvin0905 | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NotEdvin

Icke Medlem
Meddelanden
1,016
Reaction score
56
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198387213566/

Ditt Hex-ID: 11000011972b4fe (Hex)

Vad är din discord tagg? Edvin#8450

Vem var det som bannade dig? Horqua

Hur lång tid var din ban? 360 dagar

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? låg rp-nivå

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ok, nu efter min andra nekade banöverklagan så ska jag skriva så mycket som möjligt på VAD JAG TROR. (detta är vad jag kan komma på) -Jag tjatade på quirkz att jag skulle få tillbaks min staff roll efter att jag blev demotad av wille när jag var inaktiv och senare när jag blev staff igen så avgick jag efter några veckor som philip kanske inte gillade. -andra anledningen, jag blev delägare på en server som heter NÄTVERKET CITY (men inte under tiden jag var mod) då kanske philip inte gillade att en delägare från en annan server spelade på hans server. (detta är de enda anledningarna jag kan komma på, om ni nekar denna så vill jag att philip iallafall kan berätta för mig den exakta anledningen till att jag blev bannad. en annan anledning faktisk kan vara för att philip misstänkte att jag gjorde någo som en mod till exempel att jag har abusat eller gjort några andra dumheter som jag ABSOLUT ALDRIG GJORT.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev lite ovan om bakrunden men det som hände var att jag gick in i servern några veckor efter att jag avgick och då tog jag ut en bil från mitt garage och körde 2 meter och då blev jag bannad i 360 dagar av horqua och senare skrev philip på min staff-anmälan, detta är exakt vad philip skrev "Nekad, inga konkreta bevis och bans som Horqua har gjort har skett i samråd med andra staffs. därmed brist på förståelse och killgissningar från din del".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet fortfarande inte anledningen till min ban,

-jag har inte gjort någon skada på servern

-jag har inte abusat som staff

-jag har inte snackat skit om servern medans jag var delägare på en anna server

så jag vet tyvärr inte varför jag fått min ban, om jag nu gjort något fel så borde philip vara mann nog att berätta för mig vad jag gjort så att jag i allafall kan få försvara mig själv eller bevisa motsatsen. Jag tycker att det var riktigt taskigt att banna mig i 1 år från server utan att skriva anledningen eftersom "låg rp" är nog fan ingen anledningen att få ban från dc och server i 360 dagar.

Ni som läser detta får nog prata med philip angående detta eller iallafall säga till philip att läsa denna eftersom han är den enda personen som kan svara på min fråga, försök att inte svara på denna överklagan utan att philip har tagit en titt på den. DET KAN NOG INTE SKADA ATT LÅTA MIG BANÖVERKLAGAN STÅ KVAR TILLS HAN LÄST DEN.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. railrp

powergaming

failrp

failrp

copbait

och andra saker som jag inte kommer ihåg,

DESSA BANS HAR SKETT UNDER 1 ÅRS PERIOD

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? när philip besvarar på min fråga så vill jag gärna svara på den frågan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? när philip besvarar på min fråga så vill jag gärna svara på den frågan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka