Accepterad Edvin Jonasson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrexZyy

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199497954436/

Ditt Hex-ID: 11000015ba74484

Vad är din discord tagg? Blomesen_TrexZy#9320

Vem var det som bannade dig? EmilknivenV92.4

Bild på banmeddelande: Sunt förnuft ban solo shoot.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig för att jag gjorde fel och de vill att jag ska lära mig av de felen jag har gjort så att jag inte gör om det och förstör ännu mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis som är med syrianska bad mig följa med de att storma Morello för syrianska skulle göra det och vile ha hjälp av mig. Sen gjorde vi det jag skjöt lite mot Morello för att hjälpa till och sen kidnappade vi en grabb som inte dog från Morello. Vi tog honom till syrianska och snackade med honom. Sen tog vi honom till vattnet och så sköt vi honom och sen dumpade han vid vattnet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut mitt fel eftersom jag gjorde saker jag man inte fick omedvetet och tack vare bannen så vet jag nu att man inte får göra så. Jag gjorde fel och tänkte inte tillräckligt långt och jag står för det men känner att jag har lärt mig av mina fel nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har två tidigare bans här på unive varav en perma ban och en temporär ban och jag har olyckats ta lärdom av de bansen genom att ni har bannat mig och då vet jag att det inte ska göras om för då leder det till ban så på så sätt är det bra att ni bannar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att skjuta mot andra gäng som solo och istället bara inte tagit första skottet från huset och sen dragit in i huset direkt istället hade jag kunnat skita i att skjuta och dragit in i huset direkt istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig allt jag blev bannad för. Jag har lärt mig att man inte får vara medhjälpare till andra gäng som solounder stormningar eller gängskjutningar och att man inte får skjuta från sitt gänghus och sen direkt dra in i sitt hus och att jag borde tänka lite mer innan jag gör saker och ting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka