Nekad Edvin Jonasson | Ban Överklagan [Emilkniven]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrexZyy

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199497954436/

Ditt Hex-ID: 11000015ba74484

Vad är din discord tagg? Blomesen_TrexZy#9320

Vem var det som bannade dig? EmilknivenV92.4

Bild på banmeddelande: Sunt förnuft ban solo shoot.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs bannade mig för att jag skulle lära mig av de felen jag har gjort som ledde till bannen och för att jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis som är med syrianska bad mig följa med de att storma Morello för syrianska skulle göra det och vile ha hjälp av mig. Sen gjorde vi det jag skjöt lite mot Morello för att hjälpa till och sen kidnappade vi en grabb som inte dog från Morello. Vi tog honom till syrianska och snackade med honom. Sen tog vi honom till vattnet och så sköt vi honom och sen dumpade han vid vattnet. Senare bad några i huset att vi skulle ställa oss utanför huset och vara beredda på att skjuta för att några i syrianska blev jagade och då var jag den ända som sköt. Sen ställde Morello upp sig uppe på en bro typ över syrianskas gänghus och började skjuta. Då sköt jag från gänghuset tillbaka och sen sprang in i huset. Sen hamnade jag i staffs samtal och Staff bad mig att sätta mig support och sen så pratde vi om vad jag hade gjort för fel och vilken ban jag skulle få.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftersom jag bröt mot reglerna men jag visste om att man inte fick göra de här sakerna och pga den här bannen så har jag lärt mig av mina fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har två tidigare bans och har lärt mig en massor av de. Man lär sig av sina misstag eftersom ni bannar en så då vet man att man inte får göra som man gjorde eller göra om det. På så sätt är det bra att ni bannar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte skjuta mot andra gäng när jag är solo och inte med nåt gäng. Dessutom hade jag kunnat slippa att skjuta första skott från gänghus och slippa dra in i huset direkt efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig allt som jag blev bannad för tillexempel nu vet jag att man inte får skjuta mot andra gäng utan när man är solo eller skjuta från gänghus bara sådär och dra in i huset direkt efter. Jag har alltså lärt mig av mina fel på grund av att ni bannade mig så om ni inte hade bannat mig så hade jag säkert fortsatt eftersom jag inte visste om att man inte fick göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka