Nekad Edvin | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvin

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Jag heter Edvin IRL.

Vad heter du på discord? Jag heter Edvin#2010 på discord.

Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 500+ timmar. Du kan hitta det här -> https://steamcommunity.com/profiles/76561199026477320/

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Marja-lisas för att jag har alltid drömt om att få vara chef på Marja-lisas. Och nu har jag en chans och så vill jag kunna driva företaget framåt. Så medborgare blir nöjda, anställa nytt folk, göra så de är aktiva annars sparken.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på autoexperten, Mekonomen, Falck, Brittas när det fanns, Ulla-karins när det fanns och Marja-lisas. Så jag kan det mesta om bilar och jag har ALDRIG sålt en bil gratis till någon av de jobben eller lagat bil gratis eller trimmat bilar gratis, du fattar.

Berskiv din karaktär? Han heter Olle Magnusson och kommer från en svensk familj. Olle flyttade hemifrån när han var 19 och han är 21 år gammal. Han gillar att hänga med sina polare och att jobba. Olle tycker om att äta kyckling, toast och att dricka Fanta, cola. Han flyttade till staden för hans polare bor i denna stad och att hans jobb just nu är denna stad. Han älskar att jobba med fordon. Olles dröm är att jobba med fordon och att bli chef ett företag så han kan anställa folk och att ta muntliga intervjuer. På de han ska/kommer anställa. Olle är känd för att vara trevlig mot kunder och kulegor. Olle brukar köra runt med hans fordon och ibland så åker han ner till piren och tittar på alla olika bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 4-8 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, såklart att jag skulle göra det, det finns så mycket att göra så.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag spelar inte på någon annan server för tillfället.

Har du läst våra Regler? Ja, jag kan de utan och innan till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka