Nekad Edvin | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvin

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Jag heter Edvil IRL.

Vad heter du på discord? Jag heter Edvin#2010 på discord.

Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 500+ timmar på Fivem.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag vill driva företaget framått och anställa mer personer. Så medborgare blir nöjda om företaget. Göra så att det blir mer aktive personer på marja.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på saras och marja-lisas. Så jag vet sytemen. Och så har jag varit chef en gång i tiden på en bilfirma.

Berskiv din karaktär? Han heter Olle Magnusson och kommer från en svensk familj. Olle flyttade hemifrån när han var 19 och han är 21 år gammal. Han gillar att hänga med sina polare och att jobba. Olle tycker om att äta kyckling, toast och att dricka Fanta, cola. Han flyttade till staden för hans polare bor i denna stad och att hans jobb just nu är denna stad. Han älskar att jobba med fordon. Olles dröm är att jobba med fordon och att bli chef ett företag så han kan anställa folk och att ta muntliga intervjuer. På de han ska/kommer anställa. Olle är känd för att vara trevlig mot kunder och kulegor. Olle brukar köra runt med hans fordon och ibland så åker han ner till piren och tittar på alla olika bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne mellan 4-8 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det skulle jag göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, inte för tillfället.

Har du läst våra Regler? Ja, jag kan de utan och innan till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka