Accepterad Edvin | Ansökan till Servervakt [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvin

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? edvin.v

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 16:00-22:00 Helger 12:30-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2021, så 3 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachme...38afe0de150e6de96024b7ef523dc3912d4dee50312f&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts ansvar är att upprätthålla servern och underlätta för staffs. I ett läge som att någon t.ex. rdmar någon så kan sv komma och banna personen för att senare skicka till en staff som förlänger, om inte sven skulle göra detta måste ju en staff komma dit och behöva göra det. Det gör bara allting enklare. De kan ju även dva bilar för att hålla servern ren från onödiga saker och höja prestandan. I t.ex. buggar så kan ju servervakter hjälpa till och revva en person istället för att en staff ska komma.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill bidra till ett bättre och roligare rp:ande för folket på servern. Jag ser ofta folk som förstör rp:n för andra genom att till exempel lalla. Detta tycker är väldigt drygt att folk inte kan bete sig och därför vill jag kunna hjälpa till genom att antingen kicka eller i värsta fall banna personen. Jag vill även göra det lättare för de som är högre upp i staff teamed då jag kanske tar de lite mindre regelbrotten så att de kan fokusera på de lite grövre regelbrotten.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. De går båda hand i hand. Den här gången kan vi använda tre olika scenarier. Det första kan vara att du inte orkar få mat, vatten eller så tappar du lite hk och återställer dig själv så att du inte behöver köpa saker för att fixa det. Det här är övergrepp. Det andra är att om din kompis typ dör så i till exempel en skottlossning och du bara revvar hen. Det tredje kan vara att du använder toggle-id. Så jag har det enklare att se var folk är någonstans under en stormning eller skottlossning. För att kunna vinna scenariot. Korruption är svårt att säga utan att bli misshandlad i slutändan, men lättare att säga att man använder perms man måste vinna Här var tre exempel på scener.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka