Accepterad Edvin andersson | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? bamse#1638

Vem var det som bannade dig? Flake#7633

Hur lång tid var din ban? 8 dagar men 4 dagar och 16h kvar tills jag blir unbannad funkar inte ta bild nu vet ej vrf

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230301_181124.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde powergaming genom att gå ut ur bilen när min bil våltade i luften och jag bara skrek aj aj aj 3 gånger jag tror inte att jag skulle gjort så i irl jag skulle svimmat då. Jag erkänner att jag gjorde ganska jag önskar att jag kunde backa till baka i tiden och rpat att jag svimmade istället för att bara säga aj aja aj jag är väldigt ledsen för det jag gjorde det kommer inte hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hålde på att göra lsa så jag kunnde sälja det till gsf och spara upp till min favorit bil rs6 c8 sen kraschade jag upp i luften sen skrek jag bara aj några gånger sen kom en bil fråga om jag behövde skjus någonstans då blev jag bannad jag gjorde väldigt fel att göra så

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en fel aktiv ban jag ska erkänna jag gjorde ett stort misstag att göra powergaming jag saknar redan att köra på unive det var inte en fel aktiv ban för att jag kraschade flera gånger i luften sen bara skrika aj några gånger jag borde ha rpat svimmat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 12 för fearrp 2 gånger. Bugabuse 1 gång. Sundförnuft. 1 Gånger. Lalla runt på piren 3-4 gånger. Jag beter mig som en full vuxen man 1. Flake råkade unbanna mig 3 gånger sen banna mig 3 gånger sen banna han mig för det jag gjorde fear rp och bug abuse

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att rpa när jag kraschade att jag hade svimmat för att jag tror inte att jag hade bara skrikit aj några gånger om jag kraschade lika hårt i irl skulle jag typ antingen svimmat eller dött

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig göra som jag gjorde eller liknade som powergaming för jag gjorde fel och bröt mot eran regel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka