Nekad Adolf12 | Ban Överklagan [SHABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adolf12

Icke Medlem
Meddelanden
242
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://discord.com/channels/@me/1335359749675548773/1336781268402176021

Ditt Hex-ID: steam:11000015ead2efd

Vad är din discord tagg? dark_night897

Vem var det som bannade dig? shabbe

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-19 115413.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? shabbe säger att jag inte rpa på skadorna men jag sa aj och skrev, /me ont

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag krashade och volta, jag sa aj och skrev /me ont sen åkte jag iväg och blev bannad
Fick tips av en helper att du kan kolla mina logs och så ser du att jag rpade på skadorna 1277126374926188620 - Shift + F i /me logs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker jag borde ha sagt aj mer gånger men jag sa ju fortfarande aj och skrev /me ont

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad för staff diss mot persson och lärde mig att inte bråka med nån för en dum anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tycker att jag borde sagt aj mer än en gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att rpa mer seriöst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka