Nekad EdlundS | Chef-jobb ansökan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EdlundS

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: EdlundS

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Jesper

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? hittar det inte

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag tycker själv att jag är väldigt erfaren, är just nu biträdande men vill bli rikspolischef! jag är faktiskt ganska mycket aktiv och jag har varit rikspolischef på multistaden och befäl. jag tycker om det här jobbet väldigt mycket och jag skulle hitta bästa biträdande. jag ska göra den här kåren så seriös som möjligt och det kommer jag vara stenhård med även hur dom kör i trafiken och hålla många utbildningar så folk får lära sig :)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit rikspolischef två gånger och befäl 1 gång och just nu så är jag biträdande! jag kan verkligen det här jobbet

Berskiv din karaktär? han heter Jesper Hammersworth och har en tjej men ingen familj! karaktäären är 30 år och håller mig vid lagar och bryr sig om sin flickvän även dom närmaste! är mycket med vänner när jag inte är i tjänst och jag är en person som älskar polisjobbet och är väldigt mycket i tjänst!

Hur ofta kommer du vara inne? halv 2 till 00:00 typ men ibland så tar jag pauser

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart så kommer jag fortsätta jag kommer ju även vara biträdande så det kommer bli lika roligt

Är du bannad på en annan server isåfall varför? nej det är jag inte

Har du läst våra Regler? Ja!

Tycker det enda oroliga är att du tidigare avgått utan notis och lämnat en tom position, flertal gånger.

Kommer du verkligen stanna denna gång, eller om några veckor känna att du får nog och vill variera dig igen? Vi på servern behöver en långvarig chef, inte någon som drar efter kritik eller går direkt man tröttnar.

Mvh,
AprimoX

Aprimox det är såhär att jag mådde inte bra då å jag kan lova dig att jag kommer stanna ett bra tag jag är nu biträdande och varit i poliskåren sen jagt började här i 2 veckor och det kommer förmodligen bli längre! det kan jag lova. och jag avgick bara en gång! utan att meddela så du vet och jag är ledsen om de kommer ändra staffsens utseende på den här ansökan!

Aprimox det är såhär att jag mådde inte bra då å jag kan lova dig att jag kommer stanna ett bra tag jag är nu biträdande och varit i poliskåren sen jagt började här i 2 veckor och det kommer förmodligen bli längre! det kan jag lova. och jag avgick bara en gång! utan att meddela så du vet och jag är ledsen om de kommer ändra staffsens utseende på den här ansökan!

Okej, då tycker jag i alla fall, personligen, att du förtjänar en muntlig intervju.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Rekryteringsprocessen har avslutats och du fick tyvärr ej positionen. Välkommen åter att söka igen vid nästa tillfälle.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka