Nekad edesdedes | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edesdedes

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013932539/

Ditt Hex-ID: 11000013ecdadfb

Vad är din discord tagg? Edde#2615

Vem var det som bannade dig? blev bannad på discord så vet inte

Hur lång tid var din ban? discord bann så tills jag blir eventuellt unbannad

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står ingenting vet anledningen jag taggade admin

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag vid två ggr taaggade admin så bröt jag mot serverns ban och därefter fick jag en bann

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var helt ny till servern och hade ej läst igenom alla regler ännu och då ville jag ta hjälp av en admin eftersom jag försökte bli medlem och förstod inte riktigt vart jag skulle få kontakt med admin så då såg jag två andra personer tagga admin för att få hjälp och de fick hjälp direkt så jag gjorde samma och efter jag taggade admin med ungefär 10 minuters mellanrum två separata ggr så fick jag en direkt bann utan förvarning och eftersom jag var ny och såg andra göra samma sak förstod jag ej att det för fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt men tycker jag borde få bli unbannad vid dehär tillfället eftersom det gått 3 och en halv vecka och har verkligen förstått och regler nu efter dessa veckor då jag läst reglerna två ggr plus när jag blev bannad var jag helt ny till servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick bann för att jag slog en person på piren och utav detta har jag lärt mig att tänka ur ett perspektiv där man ser ungefär vart det är rimlig att ha en fight så jag har lärt mig att det är bättre rp att ta fights på mer avlägsna platser då det är vanligare irl.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut innan jag skulle gjort någonting skulle jag tagit mig tid att läsa alla regler och inte bara göra sånt jag ser andra spelare göre eftersom de kanske hade en riktig anledning att göra det utan jag skulle tänkt efter och läst ordentligt igenom alla regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut nu när det snart gått en månad efter bannen så har jag verkligen lärt mig något eftersom jag respekterar alltid regler men vid detta tillfälle skulle jag mer kalla det ett missförstånd. Och nu kommer jag vänta tills det är min tur att få hjälp och kanske använde mig mer av forumet för hjälp och eftersom jag läst igenom reglerna ordentligt två ggr kommer ni inte behöva lägga så mycket tid på att banna och varna mig något. Och jag har spelat så mycket på eran server så nu är jag mycket sugen på att kunna bli medlem och skaffa ett roligare och mer intressant jobb . Men framförallt jag kommer förbättra mitt sätt att ta hjälp av er duktiga admins utan att stressa på er då jag vet att ni gör ert bästa att hjälpa så många som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka