Accepterad Eddzz | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddzz

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? Eddz3667

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Luke Macato och han är född och uppvuxen i Sverige. Luke är 24 år och fyller 25 år den 26 juni (född: 1998). Luke hade en trygg uppväxt och levde sitt liv säkert. Till familjen. I Lukes familj finns bror Theodore, mamma Emma och pappa Jake. Luke har alltid haft ett socialt band med sin familj som fortfarande finns idag. Mamma Emma och pappa Jake flyttade till Sverige direkt efter äldre brodern Theodores födelse 1994. Familjen flyttade sedan till Stockholm där de bodde resten av sina liv fram till nu. 3 år senare föddes Luke. Luke gick i grundskolan och gymnasiet och gick på polisskolan i 6 terminer. Han var alltid intresserad av polis och sjukvård, men framför allt polisen.

Lukes andra intressen. Han är väldigt intresserad av hockey. Luke spelade hockey som liten här i Sverige. När skolan började ta fart och fick mycket gav han upp. Men redan nu är han en hockeyentusiast. Han kollar NHL varje dag och hur det går för Sverige i de högsta divisionerna. Han åker ofta skridskor med sina vänner.
Luke är också intresserad av fordon, särskilt sportbilar. Detta intresse växte med honom under hela hans liv. Han har också mycket kunskap om bilens inre delar och hur systemen fungerar i bilen. Dessutom gillar han att åka på äventyr med bilar eller andra fordon. Han är kortfattat intresserad av fordonet. av.

Yrkeserfarenheter har även Luke. Han har praoat på ICA två gånger som han därmed har fått ett intyg på båda gångerna. Sedan har han även sommarjobbat på ett större ICA ett år. Där har han fått erfarenhet om ordning, struktur osv. Denna erfarenhet fick han även när han spelade i hockey. Som tidigare nämnt har han gått polishögskolan i 6 terminer som han fått nytta för i framtiden och förmodligen kommer fortsätta ha.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en extremt hög RP nivå som visar sig i många detaljer, utdragna scenarion där ett vinnande ur scenario är oviktigt. Jag kommer bidra med en hög aktivitet, lära ut och lära sig från andras rpande. Jag vill absolut inte bidra med negativ rp i alla scenarion. Inte heller en negativ ton i OOC, oavsett om en spelare skulle göra fel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ge de möjligheter som krävs för att eventuellt motparten ska vinna ett scenario. Det innebär alltså att man inte enbart ska spela för att man själv vill vinna (söka makt och pengar), utan det handlar om att spela scenariot för att man tycker det är kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut, Sunt förnuft som är centralpunkten i rpande, handlar om att tänka logiskt, vad man kan göra i verkligheten och inte. RDM innebär att man dödar någon utan anledning. VDM innebär att man använder sitt fordon som vapen. NLR som innebär att om ens karaktär har svimmat av (dött ig) får man inte komma ihåg något vad som hänt precis innan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Absolut, på Unive har jag tidigare spelat ca 2,5 år samt Vågen ca 1 år. Med poliserfarenheter som mest.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka