Nekad Eddzz | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddzz

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? Eddz3667

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Luke Macato och är född och uppväxt i Sverige. Luke är 24 år och fyller 25 år den 26:e Juni (född: 1998). Luke har haft en trygg uppväxt och har levt sitt liv i trygghet. Vidare till familjen. Lukes familj består av en bror Theodore, mamma Emma och pappa Jake. Luke har alltid haft en social kontakt med sin familj som även kvarstår idag. Mamma Emma och pappa Jake flyttade till Sverige precis efter att storebror Theodore hade fötts, år 1994. Då flyttade familjen till Stockholm där de bott i resten av sitt liv till nu. 3 år senare föddes Luke. Luke gick i hela grundskolan och gymnasiet samt gått polishögskolan 6 terminer. Han har alltid haft ett intresse för polisen och sjukvård, men framförallt polisen.

Vidare till andra intressen som Luke har. Han är väldigt hockeyintresserad. Luke spelade nämligen hockey i sin barndom här i Sverige. När skolan började ta fart och det blev mycket slutade han. Men även nu är han intresserad av hockey. Han kollar dagligen NHL och hur det går i Sveriges bästa divisioner. Han åker ofta för att åka skridskor med sina vänner.
Luke har även ett intresse för fordon, speciellt sportbilar. Detta intresse har växt med honom hela livet. Han har även en hel del koll på bilens inre delar och hur system fungerar inom en bil. Inte nog med det så gillar han att åka på äventyr med bilar eller andra fordon. Han är kort sammanfattat fordon intresserad.

Hans framtidsplaner är som hans tidigare erfarenheter. Fortsätta som polis. Tidigare poliskommissarie och genomförd polishögskola med 6 terminer, 3 år.

Luke är en väldigt lugn och snäll person. Behandlar alla lika och visar alltid ett glatt utåt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå och aktivitet. Jag kommer att se till att spelare lär sig, inte sitta och skriva ooc för minsta lilla. Jag vill även bidra med seriösa och långvariga scenarion där vem som utgår som vinnare helt är oviktigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att inte bara går för att vinna, utan ger möjlighet för motparten att vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut, Sunt förnuft innebär att man ska tänka logiskt i alla situationer, VDM, innebär att man använder sitt fordon som vapen. RDM, innebär att man dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Absolut, tidigare har jag rpat på unive i ca 2,5 år samt vågen rp, ca 1 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Nekad.
Anledning:
Endast en ansökan på 24 timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka