Nekad Eddz01 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddzz

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Edwin

Vad heter du på discord? Eddz#3667

Hur gammal är du? 13 år snart 14

Hur många timmar har du på Fivem? 315+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att höja mina mål samt bidra till en god arbetsmiljö och ta ansvar för alla. Jag gillar när man visar respekt för andra och bemöter personer som man själv vill bli behandlad. Det tänker jag mycket på runt om i samhället samt gillar jag när personer ser upp till än som i detta fall skulle vara en chef. Skulle det inte visas så skulle jag gissa att personen skulle få negativa konsekvenser. Nu när Vianor inte har någon chef så finns det även risk att arbetsmiljön faller, jag menar att biträdande rollen får ett stort ansvar som kan leda till att anställningar inte kan ske akut om det skulle bli en kris situation. Därför tycker jag att det är viktigt att ha 3 eller 2 ledare för företaget så inget riskeras rasa så att säga.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat på Vianor innan innan men jag tycker det ser väldigt roligt ut, jag gillar hjälpa folk i nöd samt göra goda handlingar i samhället för att det är en viktig del till att bidra med en god arbetsmiljö samt göra miljön tryggare och bättre helt enkelt. jag har koll på hur man t.ex anställer någon samt har jag koll på panelen för att se ekonomin samt annat eftersom jag är biträdande på båtbolaget då jag antar att man får bra och goda erfarenheter inom chefsjobb. Jerkers pappa höll på med att pimpa bilar när han var runt 5 år då.

Beskriv din karaktär?
Min karaktär heter Jerker Åberg och är 21 år gammal, har ett stort intresse av bilar och båtar, framförallt sportbilar och stora båtar. Han är en lugn, glad och snäll person även hjälpsam/omtänksam. Han gillar att åka på bil och båt äventyr samt jobba med bilar och båtar. Sker det något farligt scenarion så försöker han kaxa emot lite men ändå följa vad som händer. Jobben han har jobbat på är postnord och Securitas. Jerkers pappa och mamma var några speciella föräldrar, de var arga på Jerker nästan hela tiden och gjorde taskiga saker mot honom, så han bestämde sig för att flytta ut redan vid 14 års åldern. Bil intresset kom från hans farfar. Båt intresset kom från han själv när han blev erbjuden att jobba på ett annat båtbolag där hans kompis jobbade. Efter att Jerker hade flytt så sprang han till vattnet där han såg en gammal man. Då Jerker bad om skjuts. Efter den stunden blev Jerker väldigt båt intresserad. Han fick t.o.m. testköra båten då mannen tyckte han var jätte duktig. Jerker gillar att hjälpa folk, särskilt i nöd situationer. Han är en hjälpsam person och gillar att skapa nya relationer. Därmed är han en social person och har erfarenheter inom ansvarigheter som är väldigt nödvändigt i chefsjobben. Jobben Jerker har jobbat på tidigare var först Postnord i 2 veckor sedan ordnings vakt hos Securitas och sedan anställd hos båtbolaget i 5 dagar sen blev dit biträdande hos båtbolaget som Jerker fortfarande är. Därför har han erfarenheter inom chefsjobben och skull passa bra som chef därför att han behandlar alla väl och respekterar alla väl, vilket är viktigt inom alla yrken för bättre arbetsklimat.

Hur ofta kommer du vara inne?
Måndag: 16:00-22:30

Tisdag: 15:00- 22:30

Onsdag: 19:00- 21:30

Torsdag: 15:30-22:30

Fredag: varannan vecka 12:30-02:00 och 14:40-02:00

Lördag: 12:30-02:00

Söndag:12:30- 22:30

(Finns det annan tid så ska jag försöka vara aktiv på den tiden) (ska vara så aktiv som möjligt)
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut men vill utveckla mig som spelare på Unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja alla (blir jag chef kanske det inte blir så länge)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka