Accepterad eddwking | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eddwking

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199290446690/

Vad är ditt namn i verkligheten? edwin

Vad är ditt discord namn? Sho#1584

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kevin haddad han är uppväxt i malmö bland en dålig miljö hans pappa jobbade på en bilfirma där dom meckade mycket hans mamma var död när han va 5 år framför honom han har varit väldigt känslig när han ordet mamma i skolan mobba folk honom o sa mammalös pojke han blev flyttaad till hem när han var 12 år av knivhuggning sedan efter de blev han släpp efter 5 år sen börja han va med sin pappa mycket och blev anställd på han firma och längtar så mycket till han kan bli chef när hans pappa tar pension. men undertiden när hans pappa jobbade och kevin var anställd samt personal ansvarig så hade han de väldigt stressigt och jobbigt för han hade fått en barn extremt jobbig som aldrig ville lämna sin pappa så ibland var han tvungen att ta med sitt barn till jobbet och de gjorde att han inte tjäna lika mycket pengar som han behövde för att hushålla sin familj. sedan efter 1 år så slutade hans barn vilja va på hans jobb för kevin hade lärt sin son att spela fotboll och han älskade det och på dagis så fanns det en fotbolls plan som kevins son gilla och spela på så han ville va där mer men sen kom det ett problem då dom börja mobba kevins son för han var tjock och då ville han itne vara i dagis mer. sedan så fick kevin damp på dom som var lärare för dom brydde sig inte så kevin börja vara med sin son i dagis och skällde ut barnen som mobba sin son. och sen löste det sig men det tog 2 månader vilket innebär att kevin hade missat 2 löner vilket gjorde att han inte hade råd att betala mat, skatt på sitt hus värme, el vatten osv så han börja vara med sina gamla kontakter som höll på med droger och kevin gjorde några rusher så han fick ihop ekonomin och nu när han vill återgå till sitt vanliga liv så blir han hotad av sina gamla kontakter så kevin är väldigt osäker på vad han vill göra och hur han ska göra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive pågrund av jag vill kunna utveckla min karaktär så mycket som möjligt så man har fler val inom sitt rollspelande och de bli roligare när man kan jobba på whitelistade jobb så man har en betydelse i serverns rollspel. Samt att min karaktär har nu 2 vägar att välja antingen försöka göra allt för att kunna jobba på en wh jobb eller bli krimniell för han är hotad och man behöver vara wh list på servern för kunna vara det och jag borde vara medlem för att jag har bra rp och är kunnig inom rollspel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra långa roliga utveckla scenarion såsom att ifall man är mecko så ska man andvända sig av emotes när man felsöker eller lagar något underbilen eller när man fixar till bucklor eller repor. Jag är ochså bra på kriminell rp göra bra utveckla bankrån butiksrån som är roligt för båda parter för poliser samt krimnilla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att ifall man ska inte ska tänka på sin egen förlust helatiden utan att tänkta på den andra parten vinst t.ex ett rån att man inte fear rpar att man gör de dom säger osv.

Hur hittade du Unive? twitch

Tillbaka