Accepterad Eddiepilstrand | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203867983/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a1fdd4f

Vad är din discord tagg? Edzzy69

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde o banna mig eftersom att jag skrev i en i vår allians stream och skriver där efter han fått vård "vad ska du göra nu då, hämta de döda" jag förstår helt varför hon valde att banna mig men jag tänkte mig it för, och jag hoppas verkligen att jag hade kunnat få en unban jag förstår att jag gjort fel, jag är en grön spelare och har inte fått en riktig ban sedan 2022.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var hos min allians och så kommer dem vi krigar med alltså kg, jag står uppe på en kran och försöker skjuta dem men jag dör från ett berg, kg stormar men händer inte så mycket efter det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag hade varit staff så hade jag tagit samma beslut som hon gjort, det var verkligen inte en felaktig ban då jag har gjort fel, jag hade dock uppskattat en tillsägelse eller en varning eller något, med förstår hur hon tänkter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var it jätte längesedan, jag sa upp min Krim för att bli polis och när man är studerande så finns det inte så mycket att göra när det inte är så många poliser IG så jag var ofta vid fängelset, det var två personer som försökte smita konstant och jag tar fast dem för att sätta dem i en cell en av dem var streamern major, vi har haft ganska så roligt under tiden min kollega var där och tog fast den ena och jag den andra när vi då möts upp vid cellerna så råkar jag säga Major istället för William.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha tänkt mig för, det var väldigt dumt av mig, men jag var sjuk med feber och därför tänkte jag it mig för eftersom att jag var trött, jag skulle inte skrivit något på hans stream , jag skulle egentligen inte alls gå in där skulle varit bättre om jag bara väntade på att tiden skulle gå ut eller om jag blir hämtad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag måste tänka ut min rp mer, jag har tröttnat en del på det eftersom att jag har kört det väldigt mycket på senaste så har lallat en del på senaste.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka