Accepterad Eddiepilstrand | Ban Överklagan [Zero]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203867983/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a1fdd4f

Vad är din discord tagg? Edzzy69

Vem var det som bannade dig? zero092

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-17 125405.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tror att jag sitter och streamsnipar major, som jag kan fatta att det ser ut som från deras perspektiv men jag skulle säga William/men råkade då säga major. Men de ändrade bannen till ooc ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är på fängelset för att kriminalvården har hoppat in i våran radio o kallat efter förstärkning, jag sprang efter två ett tag och sedan grep jag en av dem och gick mot cellerna för att sätta in han i en cell så han inte gör något igen och på vägen möter vi påå major/William som jag jagat ett tag och dåå skulle jag säga tjena William men råkade då säga major jag skrev i oocchatten att det inte var med mening och att jag sa fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från deras perspektiv så är det inte en felaktig ban men de sa att jag streamsnipade vilket jag inte gjorde. Streamsnipe skulle varit om jag skulle kommit dit för att jag kollar när han streamar vilket jag inte gjorde utan vi fick larm dit, men jag tycker it att det är en felaktig ban men de måste fatta att man gör ett litet misstag jag har inte haft en ban sedan 2022 så det är inte så att jag gör det hela tiden. Men hoppade sedan in i support för att förklara jag sa att jag skrev i ooc att jag sa fel och sa att det var ett misstag som alla gör som tex en staff kommer inte nämna vem men som mig vi var med i samma gäng och de hade kidnappat en grabb och sedan kom polisen o då hoppade grabben ut ur bilen och sprang mot polisen och då skjuter han grabben ur bilen framför polisen och han fick en nytt försök men de sa bara att de minskade min ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns it några av mina bans för att det var så längesedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade antingen inte behövt säga någonting alls eller tänkt innan så att jag sa rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer tänkta mer på vad jag säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka