Accepterad Eddie_323 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddie_323

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199293484039/

Ditt Hex-ID: 11000014f774c07

Vad är din discord tagg? Roger#0200

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-25 215645.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag undrade om nån kunde öppna portarna till laliga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka in i laligas bas och bärätta att jag inte ville vara springis längre. alla som kunde svara i tällefon var offline och jag ville prata med nån så att jag ke bara komma in och prata med nån så att jag kunde lämna. Och då tänkte jag på vad som är det mildaste man kan skriva i twt så att man inte får ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt att bana mig men enligt mig tyckte inte jag att det där var krimenaletit. Jag undrade bara om nån kunde öppna portarna. Men nu fattar jag presiv varför dem bannade mig och jag vet inte varför jag skrev så det blev bara dumt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att man ska respectera rpn på servern och int hålla på att bryta regeler. Men mest har jag lärt mig att man ska rpa sig fram om nått händer så ska man inte hålla på med ooc chatten eller nåt man ska bara rpa sig fram.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta tills dem hade kommit in och jag skulle också bara tänkt över det och väntat tills nån skulle komma istället för att ta den lata vägen som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig skriva nått krimenelt i twt och att man ska respectera det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka