Accepterad eddie08 | Medlem ansökning [The Rock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eddie08

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199206588704/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie Stenman

Vad är ditt discord namn? eddie#8780

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl svensson och han bodde i en liten by med hans mamma och pappa tills han blev myndig. Carl är 23 år gammal och hans intressen är bilar och kläder. När Carl var liten så höll han och hans pappa på med mycket bilar. Han är en allmänt glad och rolig individ som gillar att träffa nya personer. Hans dröm bil är en mercedes AMG C63. När Carl var liten så var han bra i skolan och på lektionerna men på fritiden så började Carl hänga men fel personer och han blev snabbt inblandad i massa trubbel med polisen. Till slut blev det så att Carl fick flytta till en foster familj där det blev bättre. Han började då vara med bra personer. Han är idag en bra person men har en kort stubin. När han hade fyllt 15 år så började han jobba lite på en ICA som låg nära han. Men nu har Carl flyttat till storstan för att få ett jobb och förhoppningsvis kunna köpa sin drömbil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att min karaktär är en rolig individ som gillar att träffa nya människor och vill utveckla sig själv. Jag kommer bidra med en positiv närvaro på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server och och på denna server är det inte folk som lallar.

Hur hittade du Unive? Genom kompiskrets och rekomendationer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bygga upp en karaktär som kommer att bli stor och vara en allmänt rolig och intressant.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bygga upp en Person som kommer att bli stor och vara en allmänt bra och vill också kunna köpa bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv
Godkänd efter muntlig intervju

Tillbaka