Nekad Milxo.GG | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milxo.GG

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton Wiklund

Vad är ditt discord namn? Millewik

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carl Grann, 2002,03,25 (23 år)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pratglad, omtänksam och smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carl Grann är född och uppvuxen i Borås. Han har aldrig haft någon egen familj, och vänner har det alltid varit dåligt med. Det har ofta känts ensamt, och Carl har länge burit på en känsla av att han aldrig riktigt passat in. Under åren har han försökt hitta sin plats, men den där riktiga tillhörigheten har aldrig infunnit sig. Nu har Carl bestämt sig för att börja om. Han flyttar till Unive för att få en nystart – en chans att skapa ett nytt liv med nya människor omkring sig. Carl hoppas att det ska bli lättare att hitta vänner i Unive, kanske till och med bygga en framtid där han får jobba med något han brinner för. Han vet inte exakt vad han vill bli än, men tankarna snurrar, kanske en karriär inom teknik, kanske något helt annat. Det viktigaste är att han får chansen att börja om utan att bära med sig gamla besvikelser. Kanske väntar nya vänner där. Kanske till och med någon att älska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett bra och roligt realistiskt RP där jag inte alltid är den som måste vinna scenariot. Att bara vinna hela tiden gör det varken kul för mig eller för motparten. Men spelar med i dem scenarion som dyker upp. Kan nog se till att få ut ett och annat skratt hos mina medspelare. Självklart så håller vi oss till reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man skall ha ett roligt och trovärdigt rollspelande även om det inte gynnar dig själv. Man spelar på dem scenarion som dyker upp helt enkelt och löser detta på ett trovärdigt sätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har råkat säga ”vilken knapp” eller ”vilken muskel” någon gång, men det har jag lärt mig av, att man ska tänka på vad man säger innan man säger det och hur man ska formulera sig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man ska alltid bli rädd när man är i hottade situationer och inte skada folk utan anleddning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört i några dagar och skaffat kompisar som tycker att jag skulle vara en bra medborgare.

Nekad.
Anledning:
Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka