Nekad eddie08 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddie08

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206588704/

Ditt Hex-ID: 11000014a496120

Vad är din discord tagg? eddie#8780

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 1 dag 23 timmar och 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står (du har blivit avstängd för powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom tror att jag sket i Rp och bara låtsades som ingen ting

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär ( MIn kompis hade precis köpt en ny bil. Han jag och en annan kompis skulle ut och testköra den. Vi åkte ut på motorvägen och när vi låg i ungefär 150-200 km/h så tappar han fästet med bilen och jag och han som bärde mig flög ut ur rutan men han stannade kvar och körde fortfarande långsamt till oss som låg ungefär 20 meter fram flyger ut ur framrutan. Vill bara säga att jag blev bärd av han som satt i passagerarsätet. Men vi ligger på marken och har ont och rpar så blir dem bannade för Powergaming men inte jag för att jag rpade och gjorde det bra så jag låg kvar där ett tag och sen så ställde jag mig upp gick till vägkanten och tog upp min telefon och skulle ringa någon som skulle kunna hämta upp mig. Men konstigt nog var inte jag så skadad men ingen svarade så jag började gå sakta längst vägkanten. Efter typ 5 meter så blir jag också bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ju dem som bestämmer men jag tyckte ändå att jag rpade bra och rpade som om det skulle hända i verkligheten

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En var stremsniping och en var krim utan krim men den första var en felaktig och den andra var dumt och onödigt av mig men jag har lärt mig av dom att jag inte ska göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha stannat på platsen och inte börja gå där ifrån men jag var inte skadad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA att inte gå därifrån och kanske ringt 112 och väntat på dem det var dumt av mig förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka