- Meddelanden
- 48
- Reaction score
- 98
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie Lindberg
Vad är ditt discord namn? Getoormen04
Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2004
Berätta om din karaktär. Hej! Mitt namn är Mohamed Karlsson och är 18 år.
Min pappa är från gambia och min mamma är svensk därav förnamn och efternamn.
Jag älskar varmkorv och kebab. Är räd för hundar då jag blev atackerad när jag var yngre av en chiauha.
Jag älskar bilar och adrenalin kicken av att köra fort. På fritiden så brukar jag och mina polare vara ute och dra snuten eller stå och snacka skit i garaget med några öl i handen.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig stund med mina polare.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska vara roligt åt båda sidorna t.ex. att jag ska låta dem vinna så att dem också tycker att det är kul
Hur hittade du Unive? Såg det på fiveM när jag gick in
Vad är ditt discord namn? Getoormen04
Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2004
Berätta om din karaktär. Hej! Mitt namn är Mohamed Karlsson och är 18 år.
Min pappa är från gambia och min mamma är svensk därav förnamn och efternamn.
Jag älskar varmkorv och kebab. Är räd för hundar då jag blev atackerad när jag var yngre av en chiauha.
Jag älskar bilar och adrenalin kicken av att köra fort. På fritiden så brukar jag och mina polare vara ute och dra snuten eller stå och snacka skit i garaget med några öl i handen.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig stund med mina polare.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska vara roligt åt båda sidorna t.ex. att jag ska låta dem vinna så att dem också tycker att det är kul
Hur hittade du Unive? Såg det på fiveM när jag gick in