Nekad Cacke | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cacke

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil arnautovic

Vad är ditt discord namn? emilito1851

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: cacke johnsson 45

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? gillar öl, vara busig och delta i varmkorvstävlingar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag vill äga en bilfirma och sen vill jag dricka bira med polarna. jag är från kalmarsund. uppväxt i en fattig familj, min favvomat är varmkorv från biltema för det är min favvobutik. min pappa ägde en bilfirma så jag kan mycket om det

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa folk med saker och bli kompisar med dem

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man typ hjälper andra vinna, så man själv tjänar sen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig gjort det och kommer aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rollspela fullt ut och inte spela på en annan svensk rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte jag har nåt mer att berätta

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

sorry att det tog tid men jag har joinat severn nu

Nekad.
Anledning:
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka