Inaktuell eddie.lindberg | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getoormen04

Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
98
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Ditt discordnamn: getoormen04

Ange ditt födelsedatum 19 September 2004

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff då jag vill pröva på något lite annorlunda och stöta UNIVE lite extra

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag inte tycker funkar just nu i rpn är den kriminella delen av rpn

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle vilja höra vad dem andra staffsen redan håller på med och på vilket sätt dem gör för att få bort problem. Om dem redan har en bra plan så tycker jag att den ska fortsättas men om dem inte har någon bra plan så tycker jag att man borde ta minst 2 möten i veckan där man snackar om vilka återgärder som ska tas, vilka är dem återkommande problem som man ofta hör och vad man ska göra för att få bort dem återkommande problem

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att men ej ska veta/känna personen som har gjort något alltså inte kunna vara snäll bara för att det är en kompis.
Utan jag tycker att man skall ej kunna vika sig utan i sånna fall säga till en annan staff att 'Du kan du ta detta då jag känner att jag kan felbedöma denna händelsen'
Man ska även kunna se om någon försöker vinkla händelsen för att själv inte åka på ban och att man ska alltid snacka med alla inblandade i hendälsen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? I början kommer jag att satsa lite minder på rpn och mer på staff för att lära känna alla, få en bra gemenskap och lära mig hur det är att jobba som staff.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 21 augusti 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har vart sv men det var någon månad sedan mer än det har jag ej vart

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka