EddeSE | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

520master

Icke Medlem
Meddelanden
3,766
Reaction score
234
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Edwin irl.

Vad heter du på discord? theedwin520#9119

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Jag kan inte peka ut exakta tider, det är hockeyn och skolan som avgör hur mycket/ofta jag kommer vara inne. Men detta är preliminära tider.

Måndag: 20:00-21:00
Tisdag: 20:00 - 21:30
Onsdag: 18:00 - 21:00
Torsdag: 20:00 - 21:30
Fredag: 15:00 - Hur länge jag vill och orkar. (Inte exakta tider)
Lördag: 13:00 - Hur länge jag vill. (Inte exakta tider)
Söndag: 13:00 - 17:00 (inte exakta tider)

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att söka till Trainee är att jag vill hjälpa till i staff teamet och göra Unive ännu bättre, så som hålla koll på spelarutveckling och serverutveckling och hålla koll så att spelarna följer reglerna från punkt till pricka så det blir bra och roliga scenarion för alla spelare på servern. Det finns lallare på många servrar, och jag vill lära lallare att det går att bli bättre på rp så det blir ännu roligare att spela på just Unive. Jag vill även se att sunt förnuft används i alla scenarion och att det är en hög och kvalitativ rp nivå som följs. Jag vill se till att nya samt veteraner inom rp tycker det är kul med att rp:a på just Unive. Jag vill göra mitt för att Unive ska klara av alla spelare som ärr inne och granska samt analysera rp:n. Och hjälpa spelarna spela efter reglerna som är på servern för att det ska bli roligt för alla.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill jobba inom spelar-utveckling och även att reglerna ska följas så allt blir så realistiskt det kan bli. Jag vill även hålla koll på servern så allt funkar bra och hjälpa spelare samt att utveckla server så att fler spelare hittar hit för att dom lockas av rp nivån och av staffsen som jobbar på servern. Jag vill även kunna hjälpa inom support ärenden så om någon sitter i väntrum så vill jag kunna hjälpa dem och hjälpa vem som helst som har frågor om rp:n eller frågor om servern så allt blir klart och tydligt för dem så dom tycker det är roligt och tryggt med alla spelarna på severn. Så att spelarna utvecklar sin rp nivå ännu mer och har det roligt när dom spelar rp.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat cirka 3,5 månader på Unive och lärt mig enormt mycket inom rp:en och allt som har med FiveM och göra. Och lärt mig väldigt mycket staffs kommandon.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är servervakt för tillfället så har goda kunskaper inom denna server och FiveM.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda erfarenheter på staff relaterade-kommandon.

[SQL och SV]

/svban (id) (anledning) - Man servervakts bannar en spelare i 60 minuter.
/sqlsearch (steamnamn) - Man hittar en spelares hex-id, och permid.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) - Man bannar en spelare ifrån servern under än längre tid.
/sqlbanoffline (permid) (dagar) (anledning) - Man bannar en person som ej är inne på servern.
/sqlbanhistory (steamnamn) - Man kollar om spelaren har haft några tidigare bans.
/sqlunban (hex-id) - Man unbannar en spelare ifrån servern så denne kan spela på servern igen.

[Annat]

/noclip - Man går in i noclip och blir osynlig och kan flyga runt.
/dv - Man tar bort ett fordon så kommer dem tillbaka till garaget efter nästa restart.
/dv (radius) - Man tar bort flera fordon i området och kommer tillbaka till garaget efter nästa restart.
/toggleid - Man ser spelares id ovanför deras karaktärer.
/togglename - Man ser spelares steamnamn ovanför deras karaktärer.
/setjob (id) (jobb) (rang) - Man ger en spelare ett jobb.
/addkey (id) (nyckel) - Ger en spelare den angivna nyckeln.
/m (id) - Man skriver till den angivna spelaren.
/v (fordonsnamn) - Man spawnar fram det angivna fordonet.
/kick (id) (anledning) - Man sparkar en spelare ifrån servern, men dom kan gå med igen direkt. Används för t.ex varningar.
/skin (id) - Man ger spelaren skin menyn så denne kan ändra sin karaktär.
/who (id) - Man kollar om spelaren är kriminell, medlem samt icke-medlem.
/goto (id) - Man teleporterar dig till den angivna spelaren.
/bring (id) - Man teleporterar den angivna spelaren till dig.
/tpm - Man teleporterar sig dit man makerat på kartan.
/giveitem (id) - Man ger den angivna spelaren ett item.
/spec - Man får en lista på spelare man kan specca.
/spec (id) - Man speccar den angivna spelaren.
/specoff - Man slutar specca den spelaren man speccade.
/clearinventory (id) - Man rensar hela spelarens inventory.
/freeze (id) - Man fryser en spelare så denne ej kan röra sig.
/unfreeze (id) - Man slutar att frysa en spelare så denne kan röra sig igen.
/revive (id) - Man återupplivar en spelare så denne kan spela igen.

[Chatt]

/ooc - Man skriver i ooc-chatten så att hela servern ser.
/sc - Man skriver i staffs-chatten.
/sv - Man skriver i servervakts-chatten.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kan bli väldigt sur om någon provocerar och går så långt, men brukar försöka att vara så trevlig så långt det går. Jag vill även vara ärlig och säga att jag har varit permanent bannad och blacklistad, men har fått en ny chans och jag har utvecklats mer och utvecklat min rp ännu mer och blivit mycket mognare.

Tillbaka