Accepterad edde434343434 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde434343434

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235812993/

Ditt Hex-ID: 11000014c074e81

Vad är din discord tagg? Edde#3177

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 5 dgr men typ fyra kvar nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive ban3.2.0.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att akam banna mig för att vi var med på ett skottscenario som gick lite över gränsen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var på väg till ms-13 för att snacka med dom och försöka lösa vårat problem men dom bästemmer sig för att ta en bil och börja skotta mitt våran bil vi försöker då åka därifrån medan dom åker efter och skottar jag skottar då lite tillbaka på dom medans vi kommer till vårat gäng hus dom sår då utan för och skottar på alla som befinner sig vid vår hus då vi åker efter för att få dom att dra iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag försåt att akam banna oss som var inblandade men vi i min bil försökte ta oss därifrån medan dom körde efter o försökte pitta oss och skotta, vi skotta bara tillbaka för att skydda oss i det lägget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste ban var nr jag blev bannad för pwg då någon ds eller pitta med mening så då snurar jag runt och in i en stolpe jag säger då aj och och hoppar ut och går till väg kanten. jag har lärt mig att alltid använda sme oavsätt hur hårt man krock då den inte var så jätte hård

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag skulle åka hem istället för att försöka tappa dom då dom bara pitta oss och det blev kaos

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att bara försöka åka hem istället för att skotta tbx.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka