Accepterad edde323 | Beslut Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roger09049

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
34
Reaction score
6
Ditt discord namn: roger09249

Ditt Hex-ID: 11000014f774c07

Vad för typ av beslut gäller det? Jag hade en servervakt roll men nu efter denna felaktiga ban så har den försvunnit.

Vem/vilka tog beslutet? Den meniskan som bannade mig och han som reportade mig har pratat och att det har varit en felaktig ban har bevis. Han som bannade mig var gurkludde.

Varför tror du själv att beslutet togs? För att staffsen råkade banna mig när allt var en felaktig hendelse. Han skulle igentligen bara få heal men då så bannade han mig.

Hur är beslutet felaktigt? För att han landade med en fallskärm mitt på vägen och sen sen så körde jag in i han och då så skulle han få en ress inte för att han dog men ändo och då så bannade de mig. Och sen så låg min kompis på sjukan och då så sa jag kan du gå och hämta han och körde och då så skulla han hoppa in. zandero har också skrivit till gurkludde om allt som hände så där är ett bevis.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Skickar till gurkludde i pm har redan skrivit med han. Och min kompis har bevis för att meningen var aldrig att jag skulle bli bannad för att jag såg han inte och han har klipp på allt och där ser man kart och tydligt att det var en olyckshändelse.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Det var jag som gjorde en report för att jag ville ha revive men tycker inte att han skulle få ban för det var en missförstånd och det laggade när jag åker fallskärm har klipp på allt tycker han ska få till baka sin sv vakt. Han gjorde ett bra jobb som sv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka